angajatorulmeu.ro: Camelia Șucu și Genoveva Hossu lansează simultan cinci showroom-uri destinate designului de interior

Mix and match între designeri consacrați și branduri la prețuri accesibile este noul trend pe care-l propun pe piața românească Camelia Șucu și Genoveva Hossu. Cu un concept de business care se adresează atât specialiștilor din industria de design interior, cât și iubitorilor de frumos, Camelia Șucu și Genoveva Hossu pun bazele unui business full-service, rezultat din fuziunea a două forțe complementare ale industriei de design interior: omul de business cu experienţă în retailul de mobilă şi decoratorul creativ, cu portofoliu remarcabil.

Cele cinci showroom-uri lansate în această lună, în București și Cluj-Napoca, oferă de la produse destinate amenajărilor interioare și consultanță gratuită, până la soluții complete de design la cheie și servicii 3D – randări, tururi virtuale, realitate augmentată.

Dacă showroom-urile ClassIN prezintă, în exclusivitate, colecții ale mai multor branduri consacrate la nivel mondial (Edra, Poliform, Molteni&C, Flexform, Ivano Redaelli, Dada, Brabbu, Jab Anstoetz, Ralph Lauren Home), de la mobilier și accesorii, la țesături și corpuri de iluminat, showroom-urile Natuzzi se axează exclusiv pe colecțiile producătorului italian, care a lansat, de curând, o linie de mobilier la prețuri accesibile: Natuzzi Editions.

Te invit să afli mai multe despre noul concept de business și cele 5 showroom-uri deschise la București și Cluj-Napoca, aici.